Montag, 20. Juli 2009

Willkommen!


Hallo liebe Leser

Ich möchte versuchen über meinen persönlichen Blog zu kommunizieren. In loser Folge werde ich hier Texte mit informativem und persönlichem Charakter verfassen. Weiter möchte ich diese Plattform auch nutzen, um selbst gemachte Fotos zu präsentieren und so andere Leute daran teilhaben lassen. Lassen Sie sich überraschen.

Ich freue mich auf auf interessante Zeiten mit diesem neuen Medium und vielleicht gibts ja auch Echo's? Freue mich über allfällige Kommentare.....

Mit freundlichem Gruss
Matthias Wüthrich

3 Kommentare:

  1. Erster Kommentar - Test

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Matthias!

    Schön z'läse u z'luege! Bi gspannt druf, was aus nächsts chunnt. Ja, u ume Bielersee ume gäbs schiins ou so schöni Sujets... ;) Vo de Top-Caffé-Crèmes z'Ipsach gar nid z'rede :)
    Liebe Gruess!

    AntwortenLöschen
  3. Hey Mätthu

    Danke füre Tip wäge Dim Blog, ha natürlech grad müesse cho gwungere.
    Bi gschpannt, was mer da alles z'läse überchunnt, und vor allem o z'luege, wiu Du nämlech ganz schöni Bilder schiessisch, das weissi!
    Freue mi uf all Fäll uf jedi Neuigkeit.
    Stephan

    AntwortenLöschen